מפגש וירטואלי | עמוד דיון

כדי לצפות בתוכן המוצג - עליך להתחבר קודם למערכת

תגובות אחרונות

user profile image
אפי דהן
25.12.2014 17:34

הי שלחתי לך שלשום ,במייל בקשה להצטרף לשידור המקוון. האם קבלת? תודה

user profile image
ענבל אדרי
24.12.2014 13:51

בחרתי בציור זה, משום שהוא מבטא בעיני את מקומה של הקהילה בחיי. מצד אחד הקהילה מאפשרת לכל פרט הקיים בתוכה לשמור על הגוון והצבע שלו ומצד שני היא משמשמת לו כמקום בטוח ושלם עם הפריה הדדית והרגשת שותפות.

user profile image
ניב בר-גיא
23.12.2014 18:48
https://www.youtube.com/watch?v=hxQXPk1rAxk המקור מכיל שעה ורבע של הצגת מגמות עכשויות בעולם התפילה היהודי, מגמות הרחוקות מהmain stream ומכילות ביטויים שונים של תפילות ופרקטיקה יום יומית של קהילות שונות במרחב היהודי הלא אורטודוכסי.המקור מובא בכדי להציג אפיונים שונים ומגוונים של ביטויי קהילה במרחב הציבורי המתקיימים בשנים האחרונות. מה ששבה את ליבי הינו בעיקר קהילת בית מדרש ישראלי שמוצג ע”י רני ייגר בסרטון בית דקות 40-54. וכן מניין בהנהגתו של אברהם לידר מניין בעל אוריינטיציה ניאו חסידית ייחודית.הסרטון והחשיפה לבתי המדרש הקהילתיים המגוונים מזמן דיון מרתק בנושאי קהילה, מהות היהדות בימינו והפרשנות המגוונת שניתן ע”פ להעניק משמעות לחיינו מתוך עולם המקורות העשיר היהודי והתרבותי כאחד.
user profile image
Editor
21.12.2014 14:44
, שלום לכולם, תודה רבה לכל אלו שהשתתפו במפגש בשבוע שעבר. מזכיר למי שעוד לא שלח מקור – התאריך האחרון לעשות זאת הוא יום רביעי הקרוב (24.12). למקור צרפו הסבר – מדוע אתם מביאים את המקור הזה ביחס לסוגיה. לקראת המפגש ביום חמישי – כרגע רשומים שלושה משתתפים בלבד: שגיא קליין, שרונה עזרא וצפורה רגב. אם יש עוד מישהו שמעוניין להשתתף ולא נרשם מוזמנים לשלוח אליי במייל פרטי. תודה.

מקורות אחרונים